Pentru o experiență de navigare mai bună, acest site web utilizeaza cookie-uri. Continuarea navigarii se considera acceptare a politicii de utilizare a lor.

CONTACT EMAIL
RO: +40 753 191 930 sales@notebookoutlet.ro
HU: +40 742 771 665 service@notebookoutlet.ro

Procesul de reparaţie

<< Inapoi


Când ajungeți la service-ul nostru


Când ajungeți cu dispozitivele la service-ul nostru, pașii urmați vor fi următorii:

Pasul 1: Vom pune întrebări legate de dispozitiv, despre problemă și efectuăm o inspecție rapidă care nu durează mai mult de 5-10 minute;

Pasul 2: Venim cu sugestiile noastre despre reparații, costurile sau alte soluții posibile;

Pasul 3: Completăm un formular de service, cu datele dvs., cum ar fi numele, numărul de telefon, e-mail și adresa, astfel încât să vă putem contacta cu ușurință dacă avem noutăți cu privire la procesul de reparație;

Pasul 4: După ce vom repara dispozitivul, vom face o diagnosticare complexă și analiză, pentru a ne asigura că dispozitivul dvs. nu are alte probleme ascunse sau neprevăzute (puteți citi despre acest tip de probleme în secțiunea „Bine de știut” și vedeți exemple în Secțiunea „Probleme întâlnite anterior”);

Pasul 5: După ce am finalizat repararea, vă vom contacta telefonic, iar după aceea puteți veni să vă ridicați dispozitivul;

Pasul6: Vă predăm dispozitivul împreună cu formularul de serviciu completat, care conține informațiile cheie despre problema inițială.

Important!

Costul acestei diagnosticări trebuie achitat doar dacă, în urma raportului de service și a costurilor finale comunicate către client, acesta refuză execuția reparației (indiferent de motiv). Costurile vor fi comunicate în mod transparent clientului. De asemenea, orice piesă înlocuită poate aduce după ea și costuri de manoperă.

*Diagnosticarea completa și analiză


În circa 24 - 48 de ore, echipa noastră de tehnicieni specializați va face o diagnosticare amănunțită și va stabili exact ce probleme are echipamentul, precum și costul final al reparației.
Se va cere în mod express acceptul dvs. pentru reparație, moment în care, în funcție de răspunsul dvs., se va continua fluxul de reparație sau echipamentul va fi predat clientului împreună cu fișa de constatare, în caz de refuz. În momentul în care primim acceptul pentru reparație, vom avansa la remedierea defecțiunii.
Termenul de finalizare al reparației depinde de complexitatea problemei și timpul de achiziționare a piesei de schimb – unde este cazul. Modulele care prezintă defecte vor fi înlocuite. (Important! Nu executăm intervenții pe plăcile electronice pentru a schimbă condensatori, SMD-uri sau alte componente!)
În momentul în care reparația s-a finalizat, veți fi înștiințat că puteți veni să ridicați echipamentul.