Pentru o experiență de navigare mai bună, acest site web utilizeaza cookie-uri. Continuarea navigarii se considera acceptare a politicii de utilizare a lor.

CONTACT EMAIL
RO: +40 753 191 930 sales@notebookoutlet.ro
HU: +40 742 771 665 service@notebookoutlet.ro

Refurb Process

<< Inapoi

REFURBISHMENT PROCESS


When you arrive with your laptop to our service, these are the following steps we do:

Pas 1: 

Pas 2:

Pas 3:

Pas 4:

Pas 5:

Important!

Costul acestei diagnosticari trebuie achitat doar daca, in urma raportului de service si a costurilor finale comunicate catre client acesta refuza executia reparatiei (indiferent de motiv). Iar costurile sunt comunicate in mod transparent clientului. Orice piesa inlocuita poate fi purtatoare de manopera.

*Diagnosticarea complexa si analiza


In circa 24 - 48 de ore echipa noastra de tehnicieni specializata va face o diagnosticare amanuntita si va stabili exact ce probleme are echipamentul, precum si costul final al reparatiei. 

Se cere in mod express acceptul dvs. pentru reparatie, moment in care, in functie de raspunsul dvs. se continua fluxul de reparatie sau este predat cllientului impreuna cu fisa de constatare. Din momentul in care primim acceptul pentru reparatie se procedeaza la remedierea defectiunii. 

Termenul de finalizare a reparatiei depinde de complexitatea defectiunii si timpul de achizitionare a piesei de schimb – unde este cazul. Modulele care prezinta defecte sunt inlocuite. (Important! Nu executam interventii pe placile electronice pentru a schimba condensatori, SMD-uri sau alte componente!)

In momentul in care s-a finalizat reparatia  sunteti instiintat ca puteti veni sa ridicati echipamentul.