SERVICE IT

        NotebookOutlet asigura vanzarea de piese si realizeaza reparatii post garantie pentru produsele a caror garantie a expirat, sunt considerate defecte din vina utilizatorului sau upgrade-uri neacoperite de conditiile de garantie ce pot fi imputate utilizatorului. Aveti un server, laptop, pc, care va creeaza probleme, aduceti-l la sediul nostru. Noi suntem solutia ! La noi găsiți cele mai accesibile ca preț și mai prompte servicii!


        In momentul in care laptopul sau calculatorul dvs. ajunge la noi in service se intocmeste o fisa de service cu datele de identificare ale dvs. si ale echipamentului (serie, memorii, HDD, particularitati) si defectul semnalat si se executa o diagnosticare primara. Costul acestei diagnosticari trebuie achitat doar daca, in urma raportului de service si a costurilor finale comunicate catre client acesta refuza executia reparatiei (indiferent de motiv).

Costurile sunt comunicate in mod transparent clientului.

Orice piesa inlocuita poate fi purtatoare de manopera.

DIAGNOSTICAREA COMPLEXA SI ANALIZA.

In circa 24 - 48 de ore echipa noastra de tehnicieni specializata va face o diagnosticare amanuntita si va stabili exact ce probleme are echipamentul, precum si costul final al reparatiei.

Se cere in mod express acceptul dvs. pentru reparatie, moment in care, in functie de raspunsul dvs. se continua fluxul de reparatie sau este predat cllientului impreuna cu fisa de constatare.
Din momentul in care primim acceptul pentru reparatie se procedeaza la remedierea defectiunii.

Termenul de finalizare a reparatiei depinde de complexitatea defectiunii si timpul de achizitionare a piesei de schimb – unde este cazul.  

Modulele care prezinta defecte sunt inlocuite. Nu executam interventii pe placile electronice pentru a schimba condensatori, smd-uri sau alte componente. 

In momentul in care s-a finalizat reparatia  sunteti instiintat ca puteti veni sa ridicati echipamentul.

Reparatiile noastre beneficiaza de GARANTIE  intre 3 luni si 12 luni in functie de provenienta componentei schimbate (noua sau second hand).

Garantia se refera strict la hardware-ul care a fost inlocuit in procesul de reparatie al echipamentului si este valabil prin fisa de service.

Aceasta este valabila numai impreuna cu sigiliul nedeteriorat si fisa de service.

Serviciile software cum ar fi instalari de sisteme de operare, drivere, software, formatari, partitionari, devirusari etc. nu beneficiaza de garantie.

 

RECOMANDARE

Inainte de a aduce laptop-ul in service sa faceti un back-up complet al datelor stocate importante pe HDD.

Firma noastra nu se face raspunzatoare pentru programele instalate, sistemele de operare corupte sau de datele stocate pe HDD.

 

Lista serviciilor de reparatii pe care le executam:

  • Diagnosticare (putem remedia defectiunea, dar clientul nu doreste reparatia)
  • Instalare sistem de operare (dacă nu sunt disponibile date importante)
  • Instalare sistem de operare (dacă sunt disponibile date importante)
  • Instalare software (de ex. Antivirus)
  • Back-up date de pe un dispozitiv care nu mai funcționează
  • Curatare praf, curatat general, inlocuire pasta racire
  • Reparare carcasa deteriorata
  • Inlocuire componente defecte (de ex. tastatura, balamale, display LCD, panglica, baterie interna, Unitate optica, difuzor, HDD etc.)
  • Montare HDD/SSD
  • Inlocuire baterie BIOS
  • Deparolare BIOS (in fuctie de modelul laptop)