Cum cumpar

 

Te intereseaza un produs de pe site-ul Notebook Outlet si doresti sa-l cumperi? Pentru asta iti punem la dispozitie 2 posibilitati: Comanda pe site si Comanda telefonica.

 

Comanda pe site

 

Pasul 1: Adaugarea produsului in cos

 

Pentru a gasi produsul dorit poti utiliza meniul din stanga paginii. Dupa ce ai ales categoria si subcategoria potrivite, poti aplica cu usurinta filtrele din stanga paginii care te vor ajuta sa ajungi mult mai rapid la produsul care te intereseaza.

Daca stii deja ce produs vrei sa achizitionezi, poti introduce denumirea sau codul acestuia in casuta de cautare din partea de stanga-sus a ecranului.

Cand ajungi la produsul pe care doresti sa-l cumperi, tot ce ai de facut este sa apesi pe butonul

 



Pasul 2: Cosul de cumparaturi

 

Dupa ce ai adaugat Produsele in cos, apasati butonul de


Cand ai ajuns in pagina cosului de cumparaturi trebuie sa verifici urmatoarele:

-Verifica continutul cosului.

-Verifica daca produsul din cos este cel dorit de tine! Daca doresti sa-l inlocuiesti cu altul poti folosi butonul de "STERGE PRODUSELE DIN COS" langa cantitate si iti poti continua cumparaturile apasand butonul "CONTINUA CUMPARATURILE". Trebuie sa vezi si daca cantitatea produselor este cea dorita. Introduceti numarul in functie de cate bucati vrei sa cumperi si apasand butonul de "ACTUALIZARE CONTINUT COS". Ulterior apasati butonul de "PROCESEAZA COMANDA"

 

 

 

Pasul 3: Date de logare

 

Dupa ce ai apasat pe butonul de "PROCESEAZA COMANDA", vei fi redirectionat catre pagina de logare.

Daca ai deja un cont pe site-ul Notebook Outlet, este suficient sa introduci datele de logare, si apasati butonul "AUTENTIFICARE"

Daca esti un client nou trebuie sa completezi campurile sectiunii "CONT NOU".

 

 

Pasul 4: Verifica datele de facturare si livrare

 

Inainte de a trimite comanda trebuie sa introduci numele cumparatorului, sa alegi tipul cumparatorului (persoana fizica sau juridica), introduci datele de facturare, si adresa de livrare. Acest lucru il poti face prin introducerea datelor in campurile corespunzatoare. Aceste modificari le poti face si direct din sectiunea "Profil".

Daca datele introduse sunt corecte, apasati butonul "ACTUALIZATI/CONFIRMATI PENTU CONTUNIARE"

 

Pasul 5: Modalitatea de Plata si Detalii comanda

 

In sfarsitul pasi trebuie sa alegi modalitatea de plata, si poti verifica detalii comanda.

Poti alege sa platesti la livrare, prin ordin de plata, in rate la sau direct cu cardul online. In functie de modalitatea preferata, vei primi instructiuni suplimentare, daca e cazul.

Poti efectua plata online cu cardul, in conditii de siguranta deplina. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2 ).

Daca ai alte observatii in legatura cu comanda, le poti scrie la rubrica "Observatii comanda".

Cand te decizi sa trimiti comanda apasa pe butonul "CONFIRMATI COMANDA"

 

In cel mai scurt timp vei primi pe adresa de email cu care te-ai inregistrat un mesaj de confirmare a comenzii. Poti oricand verifica istoricul si situatia comenzilor tale accesand sectiunea " Comenzi" dupa logare.

 

 

Comanda telefonica

 

Pentru comenzi telefonice, precum si pentru intrebari suplimentare poti suna la urmatoarele numere de telefon:

Mobil:
  • +4 0742.771.665